Mein tumsi pyaar karti hoon.

of that I am certain.

Inser att jag inte skrivit här på länge. jullovet var längesen, mycket har hänt sedan dess! har till och med hunnit ha höstlov :P
Ärligt, det känns som det var otroligt längesedan det var jullov om man tänker på vad som hänt sen...men tidsmässigt antar jag att det inte var så längesedan.

India was wonderful. jag saknar. längtar tillbaka. och undrar hur människor har det.

igår var det ssu-distriktårskongress. jag tror att det var den "tråkigaste" jag gått på. men det är fortfarande ett gott betyg, då alla varit fett härliga! inte dåligt det inte.träffade lite nytt folk, alltid trevligt.

det är mycket att göra i skolan nu, och jag längtar bara till studenten. inser att det är lite läskigt också, men mest känns det faktiskt befriande. att äntligen bestämma själv, vad vill jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback