she's a girl, and I'm not...

Jullovet är snart slut...
Det kommande dagarna är uppbokade av plugg. Vill ha sakerna gjorda tills skolan startar. Slippa ha så mycket jobbiga uppgifter hängades över en. Låter som en bra plan? 

nyår var härligt. det mest lyckade på flera år, jag tror jag kan komma att tycka om nyårsfirande igen...har känt en slags motvilja tidigare om man säger så. 

kanske har jag levt i en dröm ett tag, eller ja, inte har det varit härligt, men låtit tankarna ockuperats av för mycket illusion och "tänk om...". Spekulationer är ibland nödvändiga, men jag tror inte jag ska låta de ta så mycket plats numera. Nej, en liten ändring där, kanske. känns så nu i alla fall. Saker får vara som de är. 

jag pendlar mellan solklar förståelse, ingivelse, tilltro....och ett tillstånd av förvirring. Kan man vara säker på något? 
I några sekunder är jag det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback