Spontan reaktion

gahh! hade tvn på samtdigt som jag satt vid datorn, och den var på tv4+, Dr Phil. Där står en tant, eller ja...hon är gravid, 35+ kanske, eller asså det är väldigt svårt att se för att hon ser så stereotypt "jag är den amerikanska för sminkade perfekta plastiga kvinnliga kvinnan". MEN vet ni vad som gör mig förbannad! de står och diskuerar mode, De har tagit 4 kvinnor ur publiken som hon tycker klär sig för sexiga, att de avslöjar för mycket. Så kommer hennes argument till varför kvinnor inte borde klä sig så; jo att män tänker på sex var 52e sekund, medan kvinnor bara tänker på sex några gånger om dagen. Alltså anser hon att de här flickorna inte förstår vad deras klädsel gör med män och hur männen tror att de uppmuntrar dem. Så pratar hon om renhet och hur kvinnor måste rädda män från demsjälva. Är jag den enda som blir bestört över att ingen typ raserar hennes argument totalt eller reser sig upp i protest eller går och slappar hennes barbieansikte?


Kommentarer
Postat av: Louise

okej. skrämmande. vilkat jävla skämt. vilken jävla värld vi lever i. får mig osökt att tänka på borgarsamhället. kul.

2008-03-22 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback