"Love isn't a maybething, you know when you love someone..."



det där halsonda har inte gått bort, tvärtom: är rejält sjuk. Varit hemma från skolan två dagar nu och kommer nog vara det imorgon också. orkar inte tänka på allt jag missar! I tisdags så var jag inte med i skol dm heller, fastän jag hade packat med mig grejjer o allt. Insåg att jag nog hade en förkylning påväg, men inte att jag skulle vara såhär sjuk. men det blirbättre med tiden, igår orkade jag inte hålla ögonen öppna ibland och idag är jag piggare =)
I helgen är det distrikårskongress, det måste jag gå på! hoppas jag blir så pass frisk som möjligt tills dess, för jag tänker inte gå upp i talarstolen i mitt nuvarande tillstånd haha, vägrar svara i telefon för jag låter så hemsk. eller som min kompis sa när jag sa att jag lät som "nanny" ( you know, nanny fine, mrrrr sheeffieeld!!), hans svar: "nej, du är värre!".

ovanstående citat som jag har som titel hörde jag idag, och jag tyckte om det, känns som en sanning mitt bland allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback