the love you save, the love you gave.

så är årets Pridefestival till enda. det har varit en grymt rolig festival och det har varit riktigt härligt att "jobba" dessa dagar i Pridepark. Mer om festivalen, parken, paraden och tankar kring allt detta kommer jag skriva om i ett senare skede. är för trött för det just nu. Det har blivit sena nätter och tidiga vaknanden denna vecka. Så imorgon ska jag sova ut :) sen har jag massa saker att göra, en lista/saker som ligger på hög, både metaforiskt och i verkligheten. Men imorgon när jag vaknat ska jag först titta mer på mina 9 (!) st böcker jag köpte idag...jag borde inte få gå in i bokaffärer ibland tror jag. Någon led mig till ett bibliotek och hindra mig från att gå in på pocketshop?
men å andra sidan, om jag inte fick gå in på pocketshop vore det också katastrof, mkt mer katastrofalt! Någon gång måste man få shoppa loss och vad bättre lägga pengarna på? Och pocketshop är ett skönt ställe att fördriva tiden på när man är ett pendeltågsbarn och ofta får vänta länge på tågen. 

Dröm sött. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback