ridiculous!

som om bara de över 20 bryr sig om musik? att fylla arton är som att titta köpa en blomma för att sedan upptäcka att den är totalt utan någon doft. Seriöst, det är ett hån! ALLA ställen jag längtar till, alla klubbar, där alla bra artister spelar, där de dj's jag gillar kör, där de har den bästa musiken har 20-årsgräns. vad är det här?! jag har längtat till att fylla 18, men nej. jag blir bara förbannad. trodde att i och med att man blev myndig skulle man sluta känna sig undanskuffad, but no sir, det är fan tvärtom.

som jag längtat, till nått som inte ens betyder något. jag kan ta körtkort, waaay, men nu är det musik vi talar om. Musik som jag tycker mig ha rätt till att njuta av...jag vill dansa järnet på mosebacke när bar brazil e där, när Raw Fushion kör och jag vill kunna gå dit när YES! har en lineup med bara kvinnliga rappare och dj's! för att inte tala om när YES! har sin "vanliga" klubb.


Yes! - For the love of music.

But I guess, it's just for some, it doesnt matter that my love for music is bigger then most.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback