Sthlm live <3

jag får mer och mer klagomål om att jag aldrig skriver här, men vill faktiskt försvara mig lite! Jag skrev ett sjuuukt låååångt inlägg förut, redogjorde för de bästa på streetstar! och sen berättade jag om min ångest angående skolval, de va ett väldigt långt inlägg, men vad tror ni händer när jag ska publicera det! hela alltet försvinner, jag blev så pissed att jag inte ville skriva här någonsin... eller iaf ta ett demonstrativt avstånd från skiten en stund. 
Men nu skriver jag =)

Skolångesten är borta! för nu har jag valt att faktiskt gå på Globala. Jag bytte till östra och gick där fem dar, och även om det var en bra skola så insåg jag att Globala har blivit "mitt hem" efter det här halvåret. Fredagen var skönaste dagen, mer lycklig och lättad än jag varit på lääänge.

Igår var jag på sthlm live!! meeen, för att citera Özz; programmet borde byta namn till sthlm klipp! ;) bara för dom filmar massa smådelar, som inte ens kommer vara i samma program! lite tråkigt, speciellt med alla omtagningar, men värt! va i mer än 2 timmar tror jag... jag vill gå igen! özz pappa var där, dom har samma leende :)

Ikväll är de fiol, sen säsongsstart av gilmore girls! jag är värsta gilmore nörden och fullkomligt älskar programmet, svär, de ger mig inner peace.



Kommentarer
Postat av: Louie

Det är roligt att ha dig tillbaka gumman! har dom alltid hållit på att klippa och så? özz är så skön, var shan där? pusspuss

Postat av: Anna

tack, its good to be back ;) apparenlty yes, fast ändå, jag tvivlar, dom borde haft live nångång? lkanske? hoppas, haha, ändå värsta ripp off annars asså! Özz

2007-02-07 @ 13:22:28
Postat av: Anonym

gaahh, häflten fö´rsvann! ska va hjärta efter Özz ;P men shan har försvunnit! synd, men började bli trött på hans "jag är kattigaste kurden i sverige", men funtar ändå på att köpa dvdn, nerdie me =)

2007-02-07 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback