Keep on runnin' player, 'cause I got my good shoes on, and I got 'em tied up tight!

I söndags var jag med på tanjas fotbollsträning, det var jobbigt! men skitkul! :D guuud, jag rör aldrig på mig! så de va sååå skönt att för en gångs skull träna lite =) måste göras oftare! TACK tanja, för du drog med mig! ;)

Sen i igår, så spelade vi lite tanja, jag och patricia. det var lite synd att det bara var vi, men ändå rätt skönt. Vi pratade rätt mkt och skrek, hahah, och har nu senare fått reda på , eller hmm..blivit upplyst av tanja att allt man säger HÖRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaaahh, ärligt, snackat massa gojja:D undrar hur mycket mike har hört? han lär få fel intryck...

Idag stannade vi också och spelade :D jenny var med också! fast sen var hon tvungen att gå, men lollo kom och va med :D hon e grym!
vet att det låter mesigt men; vi hade trevligt idag allihopa :)

shiet, torsdag,fredag, söndag,måndag och tisdag. men ändå typ bara 2 ggr som platsar i dagboken tror jag..?söndagens gör iaf, det är ett som är säkert! 

dagens låt: Happy Valentine's day - André 3000

rubriken stämmer, förutom att jag inte är nån player...spelar ingen roll hur fort du springer, cupid hinner ifatt, spelar ingen roll hur du inte visar dina känslor, dom finns där inne ändå, fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback