jag saknar dig

I måndags när jag satt på tåget hem kom jag på att jag inte tänkt på dig på... undrar hur lång tid det  har gått, kanske har det gått flera dagar utan att jag tänkt på dig. När jag upptäckte det blev jag rädd. och ledsen, fast jag vet inte varför.
det brukar inte gå en  enda dag utan att du finns i mina tankar, ibland vill jag inte ens tänka, för det är för jobbigt. men tankarna finns där ändå. det gick flera dagar utan att jag tänkt på dig. vad betyder det? 

jag vill att du ska vara här. nu. jag vill prata med dig, men det kommer jag aldrig få göra igen. du kommer aldrig bli vuxen, och jag kommer nu alltid leva utan dig

Du var så mycket.

det känns så fel
jag önskar någon annan dött istället för dig, och jag vet att det är elakt att tänka så. men jag bryr mig inte. jag vill ha dig tillbaka! ingenting kan göra så att du kommer tillbaka. jag hatar att vara så maktlös, det finns ingenting jag kan göra 

jag orkar inte inse. det gör för ont. varje gång jag är nära att förstå finns en känsla jag inte kan förklara, allt försvinner och allt blir mer verkligt och overkligt på samma gång. Det 'är som att allt blir mörkt.





jag saknar dig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback