Everybody needs someone to rub their shoulders


 Sitter här i mammas säng (mamma har ockuperat mitt rum, med sitt yogande) så är lite bannlyst från mitt rum.

Igår var jag på hermans och åt banankaka för att fira sanna =) 18 år! min lilla sosse sanna-panna-vattenkanna! helt otroligt vad tiden går fort! åren bara svischar förbi... egentligen är det ju inte så lång tid kvar tills jag är arton heller, eller jo, men ändå inte, så fort som tiden går kommer de säkert kännas som nästa vecka, hahah. Plötsligt så förstår jag att många klubbar har 20-års gräns, jag menar så små som vi är, jag skulle inte heller vilja ha massa små artonåringar omkring mig ;P

det är lite läskigt hur fort tiden går...
Jag längtar till sommaren, undrar lite vad jag ska hitta på. 

Senare på kvällen igår gick jag till min vän Camilla :) vi har inte setts så ofta som vi brukade förut, det var planerat att vi skulle kolla på 8 mile, men vi strunta i den idén och pratade till tre på natten istället. orkade inte gå hem så jag sov över, fick en ny tandborste på köpet och en t-shirt! Jag tog med skivorna jag lånat av louise så där låg vi och pratade och lyssna på salem <3, tingsek och André 3000. Väldigt härlig kväll!

174702-2 vill tacka lollo också för jag fick låna skivorna av dig, musik förgyller mitt liv och jag finner nya kärlekar :D TACK! 

nu ska jag snart möta camilla och gå till centrum. Det blir thaimiddag ikväll för oss ;)




Kommentarer
Postat av: Louise

Heheh så lite så! Blir bara glad av att du uppskattar dom :D Låter som du haft en mysig helg. Ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback