Anna - the stalker.

jupp, that's me ;) 

 

eller hmm...blev kallad det idag. tror det var på skoj, men ändå läskigt!

känns som jag är konstig, eller blir anklagad för något, eller har blivit ertappad med nått, ehh,... ni fattar ?

 

Idag har varit en skön dag. sovmorgon, fick en halvtimmes mer sömn... Sen en inte så jobbig engelskalektion!Efter det: skridskor :D 

roligaste idrottslektionen! jag skrattade så mycket, och det var så härligt :)

efteråt var det lunch och sedan bild. en skön dag.

 

kvartettrepet blev bra, fast varken första fiolen eller cellisten var där, men min lärare spela första istället och som tur var fanns det en cellolärarinna som erbjöd sig vara med en stund, det var lite krångligt, men lärorikt och lät stundtals rätt vackert, må jag säga.

 

Idén var att jag skulle plugga när jag kom hem efter. Men nej, så blev det inte. Istället har jag pratat med Jasmin i telefon i flera timmar, tiden bara flög, och nu sitter jag här med inget pluggande utfört,.

 

Jag vill passa på att medela att en till man kan läggas till på listan över män jag vill gifta mig med: Salem al Fakir!

 

 

beundrar honom otroligt mycket.


174702-1

Kommentarer
Postat av: Louie

Japp skridskor med alla sötnosar är lycka :)Om du ska ha konsert nån dag så vill jag höra :D Salem e så fete fin (L) puss puss sötnos vet hur det känns med stalker saken haha

Postat av: anna

okej, I'll let u know =) orkestertider börjar snart ;)

2007-02-10 @ 18:53:20
Postat av: sarah

haha :D du skulle mer än gärna få stalka mig :D

2007-02-13 @ 08:28:16
URL: http://artbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback