you obviously want something more

Igår såg jag Magnus Tingsek live! ;D
Kom dit strax innan sju, men dom började släppa in först lite efter sju eller hur var det?:P
hur som helst så började inte förbandet förens strax efter åtta...men jag och lollo satt där och chilla, det var asbra musik, båda blev kära i musiken! Så joinade klasskamrater oss på golvet+ vän, frågade aldrig namnet, vad oartig jag är.. Vi såg flera andra globalisar också!
och lollo såg hetingar, men ouppmärksam som jag är såg jag ingen...konstigt?

Förbandet var helt okej, det var nån låt jag faktiskt tyckte mycket om! hur som helst så var dom grymma på intrumenten och han m mössa som spela trumor va söööt :) tvärflöjtspelaren såg lite läskig ut, men ändå cool. vi kom på att han påminde om rickard wolf ! och sångaren var sideshow bob;D hihihihi, tror han vore vackrare om han hade haft tofs, kanske..:P

MEN SEN KOM TINGSEK!!!!
men då kom två tjejer och trängde sig, jag ba "what the fuck!" så då tog jag lollo vid handen och trängde mig tillbaka till vår braiga plats som dom just tagit! mohahhahah ;)
Magnus var underbar :) sån energi och närvaro på scenen! och han pratade och man såg hur han vekrligen älskade musiken, musikerna var grymma dom med! cool cool cool :D
När duett låten kom som han har med emmy, så var tyvärr inte emmy där, MEN det var en jättesöt sångerska från norge istället och hon var så otrolig! Vilken utstrålning! hon fick mig att vilja vara henne! hon fick igång publiken, fick mig att bara le!!Hon hade finaste klänningen och vackraste leendet och finaste ansiktet och skönaste dansen! <3 åh vad hon inspirerar! Hon och Magnus hade skönaste kemin mellan sig och de var så bra tillsammans! I slutet så typ "dansade" dom tillsammans till takten och det slutade med att han kysste henne.

Men hon var inte den enda gästen. En bit in på konserten när de flesta lugna låtar var sjugna, så började han prata om ännu en person, snart presenterades JASON DIAKITÈ! min lycka var fullkomlig, honestly, vi var nääästan längst fram och där står mannen jag vill ha ;) hahah skämt åsido. Men det var perfekt :)

Lollo och jag dansade och det var s åhärlig stämning! det blev bara bättre och bättre. jag brydde mig inte längre om idioterna i publiken, det var några stycken:P musiken tog över och allt var som det skulle!


        



Nej, den kvällen igår var bäst. Tack Louise!


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själv sötnos! KOmmer du ihåg vad den där rapplåten som va i början hette? den som du trodde va nate dogg... Är du sjuk idag? VART ÄR DU? asså shit hennes klänning :D så fin vill sy en sån ... Puss

2007-04-23 @ 10:07:03
Postat av: Anna

No I don't remember, hallå visst kom vi på de när vi var där? iaf namnet typ:S yes, I was sick, men nu ejag här ju, I CAN SEE YOU MOHAHHAHA!!! ;)
vi borde sy sånna hun :) kisses

2007-04-26 @ 11:34:54
Postat av: Lina

Vad glad jag blir av att läsa din blogg:D kanske med tanke på att jag också var där haha men du får en att få tillbaka lite av stämningen som fanns där:)och alla minnen
Jag håller med om att den norska sångerskan var helt underbar, jag vill också vara henne:D
Ha de gott! :)

2007-04-26 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback