Wanna marry me Salem?

174702-3
pga rubriken kommer folk tro jag är galen, en sån där fanatisk beundrare, ett fan som blir stalker typ, det kan ju andra blogg inlägg understryka typ ;) MEN DET ÄR INTE SANT, JAG BEUNDRAR BARA :D på avstånd, oftast ;) :P

fick höra för några dagar sedan att Tanja och lollo faktiskt sett Salem al fakir!!! livslevande inne i stan! De var påväg till xist (heter det så?) för att avanmäla från en le parkour kurs, på andra sidan gatan i en trappuppgång, vem ser dom inte!!!! jjooo, dom gör faktikstkt det! och ajg var inte med! just my luck...hade ju faktiskt tänkt joina tanja dit först. jag är för lat för mitt eget bästa, detta är beviset! Lollo sa att han faktiskt är sötare på riktigt :)


kände bara för att berätta det! 

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe det var faktiskt inte på andra sidan gatan:P han var säkert högst 2 m ifrån oss :D mohahaha våra blickar möttes och jag måste sett störd ut för ja spärra upp ögonen och tappa typ hakan... Hoppas inlägget fick dig att ångra dig ännu mer sötnos! (L)

Postat av: Anna

ja, det får mig att ångra mig mer än mest! din basjunge ;) (L) 2 METER GAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! WAHHHH, why wasn't I there?! ärligt, jag skulle typ ha fallit till marken , eller fastnat! like a tree with them roots...

2007-04-03 @ 21:46:49
Postat av: patricia

Anna din lilla nöt ;) luv ya (L)

2007-04-09 @ 19:02:51
URL: http://aymicorazon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback