Just do it - Du kommer ångra dig annars

Idag har varit en dag som jag inte gjort allt jag skulle gjort:P
 Sanna kom och vi promenerade och såg två snokar! så kom jag på att lina skulle komma vid två för att brainstorma om slagord till plakatmålningen inför första maj. Men det blev inte mycket till brainstormin', blev mest vatten med is och druvor =) och lite glass!

finns många saker jag borde gjort, för mitt eget bästa. men istället var jag social och självupptagen på samma gång. pratade nämligen väldigt mycket med min kompis sanna. kanske lite föör mycket babbel från min sida. men jag visste inte ens att jag hade så mkt att säga om det! visste inte ens jag behövde diskutera de personerna. men hon är den enda som kan fatta just om det tror jag... Jag kom ju faktiskt fram till mycket. att jag faktiskt älskar honom, men det skulle jag aldrig kunna säga. Jag tror hon förstod mig, det kändes bra.

Mycket solsken var det idag :) så gjorde jag middag , indiskt ;) gottgottgott! så nu på kvällskvisten mötte jag gabbe för att få tillbaka mitt busskort, så blev det att vi pratade lite också. som det brukar bli.

Så nu vill jag återberätta lite ord...

gör nått!

gör nått NU!

anna, gör nått!

anna, just do it.

du kommer ångra dig annars.

anna, lyssna nu, riktigt, riktigt noga...

efter lovet, så gör du det.

punkt slut.

Maria har talat.

för dom orden måste jag älska dig maria :)



Kommentarer
Postat av: maria

anna! jag älskar dig med! :) hoppas du gör nåt nu :)

Postat av: Anna

Det värmer att veta vännen!

I hope so too =) gäller att få the curage ;)

2007-04-26 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback