I'm on my way

Chill... tycker jag har tagit vara på lovet so far :) ändå känner jag mig lite rastlös!

Idag var jag och hälsa på gamla skolan tillsammans med camilla och hennes kusin. det var najs :) träffade dock bara björn, eva hedlund och kjell. men det var trevligt. tänkte gå dit nån mer dag för jag vil jättegärna träffa anders och carena! 

Jag trodde björn skulle bli gladare av att se oss, men jag antar att han har nya elever att engagera sig i nu:P hur som helst har jag mycket att tacka honom för! alla engelska glosor och all gramatik , alla verbprov, verkligen paid off, excellent engelska undervisning där asså! 

ärligt, jag tror att skogåsskolan är bästa skolan i skogås. eller jag kan säga att jag vet det. Säkert bättre än många andra också, nu i efterhand inser jag vilken tur jag haft och vilken bra skola det egentligen är. 
Men det kändes skönt att slippa gå där också. Nu när jag gick dit kändes skolan liten, även om den till yta är mycket större än min nuvarande...

Men det var så lungt och så mycket mindre folk än när vi gick där. Den känns annorlunda som fan.

 Det känns så skönt att man liksom kommit nånstans. Bort från hemma, känns som ett stort steg som jag verkligen är glad att jag tagit. jag har inte fastnat. 
bara för det är tryggt ellerså...eller för jag inte kunnat.

Jag vet att det är flum, men känns som att det har smygit in en förändring, så gradvis att jag inte märkt den, men nu är allt annorlunda. på ett bra sätt.

jag är påväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback